Thursday, September 11, 2008

Kenangan di kml


Ne muka2 karkun kml.....2007/2008.......hensem2 smuanya....hehehehe...terutama baju putih 2(huh perasan).......indahnya saat bersama menjadi daie........wpun diri ini lemah.......tetapi pabila bersama sahabat seusaha........terasa jazbah tinggi sampai ke langit........inilah insan yang lemah............tapi usaha ini pasti terus tersebar sehingga keseluruh dunia(bukan akan tp dah tersebar pun)..............wpun banyak halangan tp usaha ini trus berjalan

5 comments:

rith89 said...

hehe..
ajai dah terjauh skit dari usaha..
coz dia kapel..angau dah..
tym duit abis punsanggup korban nak turun kl jmpa tut....
bek turun p s.petaling klu cmtu..hehe

PIANED said...

kita kena risau bimbang perkara begini....ramai karkun tenggelam dlm cinta manusia.......doa lah untuk dia........kita xyah nak perli dia......dia dapat ujian bg2.....belum tentu kita selamat klu dapat ujian mcm 2......

ukhti ya akhwat said...

familiar ja muka korang2 ni...
semoga Allah tetapkan hati pada usaha ni...

rith89 said...

wah...
berdasarkan pengalaman ka bang yan...heheheh
insyaAllah...
tp yg aku malas...dia sndiri yg menjauhkan diri dia drpd jemaah...

PIANED said...

ikram dan doa..........seorg yg menyindir dosa saudaranya yg telah insaf dari dosa itu,insyaAllah...suatu hari dia akan buat juga dosa itu.....jadi hati2lah ababila mengeluarkan perkataan dari mulut kita.....